دختری که قید عشقو زده
رفتی؟همه میگن قسمت ولی من میگم به درکککک
 
 
7 دی 1385برچسب:, :: 13:39 ::  نويسنده : مریم

 


عشق چیه ؟

چه رنگی؟

کی واقعا
عشق و میشناسه؟

ایا
عشق
به دنیای امروز تعلق داره؟

اصلا میشه تو دنیای امروز
عشق واقعی وپیدا کرد ؟

حرفهای عاشقونه چیه؟

بده ؟ خوبه؟

باشه ؟

نباشه؟

و..............................




به نظر شما می شه تو دنیایی که همه چیزش دروغه وهیچ راستی وجود نداره
عشق رو پیدا کرد ؟

نه فکر نمی کنم

عشق یه احساس پاکه که امروزه اصلا نمیتونی پیدا کنی – یعنی پیدا نمیشه – عشق چیزی که تو دل همه پیدا نمیشه

  ببین امروز هرکی یه تکونی که میخوره با یکی که حرف میزنه فکر می کنه که عاشق شده و
عشق و پیدا کرده

اما به نظر تو میتونیم به همچین احساساتی بگیم
عشق؟

اصلا
عشق چیه ؟ چیزی که بتونی از کوچه خیابون پیدا کنی ایا واقعا عشقه؟

نه این چیزا
عشق واقعی نیست

یعنی نمیتونه که باشه

عشق یه احساس پاکه که باید تو قلبت پیدا کنی

نه اینکه دو روز با یکی باشی و فکر کنی که عاشق شدی

و اون همون کسی که تو سالها دنبالش بودی

باید
عشق و حس کنی

بفهمی

رنگ
عشق به نظر  من ابیه رنگ صداقت رنگ دریا

ابی رنگی که میشه برای
عشق درنظر گرفت

البته این نظر منه

اگه دو نفر واقعا عاشق باشن میتونن که حرفهایی ساده اما برخاسته از قلبشون بگن

حرفهایی که تو دنیای امروز هرکسی نمی تونه بگه اصلا پیدا نمیشه

آن وقت
عشق
هست که واقعیت داره و دو عاشق واقعی پیدا می شن....

  شما نظراتتون رو حتما حتما برامون ارسال کنید متشکرم

 



نظرات شما عزیزان:

مـریــم ღ نویسنده وبلاگ محمد جان دوستت دارم ღ
ساعت15:12---2 آذر 1390
سلام
من بــرگشتــــم! باکلی تـغییر!
البته به اصرار خیلی از دوستای خوبم!
راستی همه ی دوستای خوبمو که توی وبلاگ محمد جان دوستت دارم لینک کرده بودم دوباره لینک کردم! حتی تــو دوست عزیز!
پس یه زحمت : آدرس جدید وبلاگم رو دوباره توی وبلاگاتون لینک کنید.مرسی



KHATERE
ساعت23:58---19 آبان 1390
SL AJIJAM KHEILI GHASHANG BOD B NAZARE MAB ESHGH YANI MANAN K A DASTESH DADAM HAMINO BAS................

محمد
ساعت8:42---23 شهريور 1390
سلام عليكمپاسخ:dele manam vasat tang shode bod dadashiiiii :-*

محمد
ساعت12:24---13 تير 1390
سلام سلام آجی مریم
شیطوری آجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میبخشید دیگه بخاطر امتحانام نتونستم چند وقتی بیام نت و عرض ادبی کرده باشم بهت... دلمم خیلی تنگولیده بود واست

خیلی خیلی دوجت دالم و ....

خب فهلنی بدرود تا بهدا

راستی آپت هم خیلی قشنگ بود.. آفرین به این سلیقه و دست به قلمت


dislove
ساعت13:16---3 خرداد 1390
باید بگم عشق فقط و فقط واسه تو قصه هاس
وقتی عاشق کسی میشی و بهش نمیگی سر یه حماقت از دستش می دی
وقتی بهش میگی و دیگه خواستی همه چیو تموم کنی میبینی که طرفت گذاشتو خودش رفت نه مثه دفعه قبل به دست کس دیگه یام اینکه واست انقدر خودشو میگیره که عشقت 100 برابر به بیشتر به نفرت تبدیل میشه
واسه همین همیشه گفتم الانم می گم عشق واسه تو قصه هاس
عشق چیه بابا این حرفارو ولش عشقو دیدی برسون سلام منم بهش


مجید
ساعت2:00---13 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم به من هم یه سری بزنین

کلاه خاکی
ساعت16:23---11 ارديبهشت 1390
سلام
وبلاگ خوبی دارین
به من هم سر بزنید خوشحال میشم
موفق باشین


parsa
ساعت15:06---30 بهمن 1389
سلام
مرسی که سر زدی.....
اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با اسم (دست نوشته............)
بلینک بعد بگو بلینکمت....


رهگذر
ساعت14:06---16 بهمن 1389
گفتی که ""رنگ عشق به نظر من ابیه رنگ صداقت رنگ دریا"" دریا رنگش رو از آسمون گرفته و از خودش هیچ چیز نداره
به نظرت چرا آسمون رو بخشنده نامیدند؟؟
اگر به سویت این چنین دویده ام به عشق عاشقم نه بر وصال تو به ظلمت شبان بی فروغ من خیال عشق خوشتر از خیال تو



محمد
ساعت11:25---10 بهمن 1389
منم مزاحم هميشگي

آپ هم بكني بد نيستا


یونس
ساعت13:46---6 بهمن 1389
نیستی منتظرتم بیای نت خبرم کن ممنون می شم
اینم شماره تلمه منتظره خبر کردنت هستم
09364083582


arash
ساعت19:08---1 بهمن 1389
kheyli bahale afarin

hasan
ساعت22:48---30 دی 1389
سلام خیلی زیباست
خوشحال میشم به منم سر بزنی
منولیک کن بهم خبربده تا منم بلینکمت
مرسی


حسن
ساعت1:57---29 دی 1389
سلام.
خوبی؟
شرمنده دیر اومدم.
تازه ایمیلمو چک کردم.
وب خوبی دارید.
به ما هم سر بزنید.


ali
ساعت11:49---28 دی 1389
سلام عزیزم.یادم رفت بگم میلم و بهت دادم تا بهم میل بدی،البهت اگه دوس داشته باشی

نرگس
ساعت10:29---27 دی 1389
ببخشیدفضولی کردم دوست داشتی میتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم باهم دردودل کنیم گلم موفق باشی

محمد
ساعت9:59---27 دی 1389
سلام مريم

اميدوارم حالت خوب باشه

خدافظي


نرگس
ساعت16:19---26 دی 1389
سلام گلم مرسی که سرزدی ازوبت پیداست مثل من عاشقی آره

محمد
ساعت13:07---26 دی 1389
ســـــــــــلام مريم

جاي واقعا خوشحاليه

اومدم "ولي" رو كامل كنم....

"ولي حيف كه قدر نازنيني مثل تو رو نميدونه"


محمد
ساعت8:09---26 دی 1389
"بخوام" رو اشتباه نوشتم

محمد
ساعت8:07---26 دی 1389
ســـــــــلام مريم

اميدوارم حالت خوب باشه

به محض اينكه به محل كارم ميرسم و بخام برم توي نت اولين وبلاگي كه باز ميكنم وبلاگ قشنگ توئـــه...

خيلي از وبلاگت خوشم مياد


حسن
ساعت0:38---24 دی 1389
سلام.
خوبی؟
شرمنده من این همه دیر اومدم
عضو رصد خانه هستم شناختی؟
برای دوستی؟
در ضمن وب خوبی دارید.
به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.
بای


محمدعلي
ساعت16:15---23 دی 1389
ببخشيد خوب خانمي خودت خوشكلي ديگه چي كاربه اسمت داري ازاين به بعدخوشكل خانم صدات بزن اشكالي نداره آهنگ وبلاگت هم خوشكله

محمد
ساعت10:57---23 دی 1389
سلام مريم جون

مريم و فاطمه نداريم كه عزيزم

بابت لينك كردنت ممنونم(هر عملي عكس العملي رو در پي داره

بازم مزاحمت ميشم


mohammad
ساعت10:52---14 دی 1389
بسم الله الرحمن الرحیم...
salam
dar nazar sanjy mojazat saran fetne sherkat konyd
dar zemn oon axy ke samt rast web gozashtyd hych rabty be eshgh nadare va kamelan mokalef ghavanyn eslamyast
dar rabete ba tafavot dokhtar va pesar ham bayad begam:khodavand ziba ast va zybaiy ha ra doost darad
valy arayesh ghalyz va lebas tang zybaiy nyst balke hemaghat va ...bodan ast
hejab mydanyd chyst?
agar ghane nashodyd va hanooz ham oon ax ghabyh ro myzaryd baratoon moteasefam valy mytoonam ghanetoon konam


hewillcome
ساعت19:31---12 دی 1389
الهم عجل لولیک الفرج
پستت خیلی جالب بود
عالی


حسین
ساعت14:28---11 دی 1389
دوست عزیز، عشق و بحث های عمیق وجود انسان به این راحتی قابل بررسی نیستند.
عشق هم ذاتیه هم اکتسابی. پس به سن و موقعیت هر فرد بستگی داره.
اولین اصل تو بررسی مسائل مربوط به آدما اینه که نمیشه براشون نسخه پیچید.
همه چیز نسبیه و هیچ چیز مطلق نیست.
به نظر من رنگش سبزه و مهمترین اصل عشقو ثبات می دونم.
حسی که ثبات نداشته باشه نمیشه بهش اعتماد کرد حالا چه خیابونی باشه چه حس یه زن به شوهرش بعد از چند سال زندگی مشترک.


ali
ساعت18:17---9 دی 1389
سلام.ممنون از حضور گرمت.وبتم خیلی قشنگ بود.بازم بهم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام من یه دختر سرخوشم 20ساله از....به خودم مربوطه! یه دختر کاملا شاد و سر خوش که بیخیال همه چیم اگه قراره فردا بیفتم فرتی بمیرم باید خنگ باشم دنیارو جدی بگیرم بعضیا که غم دنیارو انداختین رو دوشتون بدونین خدا شونه هارو آفریده که بندازی بالا و بگی بی خیال
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در خیال وصال و آدرس lovers.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد..





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 626
بازدید کل : 136990
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1